Svar på frågor!

hej bloggen! Fick inte så många kommentarer på frågestunden men aja, orkar inte vänta längre!

Hur gammal är du? 14 år, 95:a ;)

Vad är hela ditt riktiga namn? Isabella Lovisa Johanna Fredriksson!

Vart bor du? sthlm, på söder!:)

Hur många killar har du haft?  typ 15, förutom dagis annars typ 20!

Är du oskuld? Jag blev av med oskulden 2009, rätt tidigt jag vet!

BH storlek? 75 B

Är du oskuld? samma svar, nej jag är inte oskuld! :)

Hur många gånger har du strulat? Oj, för många för att minnas!

Använder du string? Ja, ofc! Vem gör inte?

Röker du fortfarande? hehe..

Hur lång är du? 1.65 typ.. :S

Hur gammal är du? Jag är fjorton, 95:a!

Vad är hela ditt namn? Isabella Lovisa Johanna Fredriksson!

Vad heter dina bästa vänner, om du får välja högst fem? Melissa, Johanna, Ida, Isak och Felicia! Älskar er alla!
nu vet ni lite mer om mej! PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0