Igen

Hej igen!
Okej, tråkigt jag e som skriver skittråkiga inlägg men det kommer bilder senare, jag lovar! Kanske inte idag då men senare!
Nu är det bestämt att jag och Isak ska gå och se Avatar på kvällen och sen slaggar jag där och myser med älsklingen! Älskar dej Isak, du är mitt allt gubben!
Melissa och Filip kanske oxå skulle gå på bio med oss, det var skitlängesen jag träffad Melissa gmn!
Jullovet är snart slut f*n oxå! HATAR skolan!!! Med betyg och skit!
Gissa vad? Jag, Isak, Melissa, Filip, Johanna och typ några fler ska kanske på kryssning, WIHO!
Vi ska festa hela natten, shoppa, bada, flumma, spela, dansa, dricka o äta och mkt mer! och mer får ni inte veta som de snuskiga sakerna,HAH!
Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0