GOTT NYTT ÅR SVERIGE!

wooohoooo! Det är nytt år, 2010! Tänkte göra ett litet test! Fan vad festen var rolig igår, men nu har jag skit ont i huvudet, måste köpa "bakis" tabletter... GRYMMASTE FESTEN I ÅRE!!!!!!
aja här är ett test:
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut ? Jaa!!!
2. Höll du något/några av dina nyårslöften ? Nej, aldrig! Jag skulle sluta röka, men nejnej!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år ? aa, eller nej hon gjorde abort! (stavning?)
4. Dog någon som stod dig nära ? Nej!
5. Vilka länder besökta du ? Grekland, spanien, usa!
6. Är det någon/något du saknat år 2009 som du vill ha 2010 ? Ehm, jag har ju isak så... ;)
7.  Vilket/Vilka datum från år 2009 kommer du alltid minnas ? Då jag blev tsm med Isak baby!
8. Vad var din största framgång år 2009 ? Ursäkta?
9. Största misstaget ? Vet faktiskt inte?
10. Har du varit sjuk eller skadat dig ? Asså bara sjuk, men inte skadad!
11. Vad spenderade du mest pengar på ? Kläder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
12. Bästa köpet ? Min mobil, jacka, och mina underkläder!
13. Gjorde någonting dig riktigt glad det här året ? Ja, ISAK!
14. Vilken/vilka låtar kommer alltid påminna dig om år 2009 ? Typ alla dom där Erik Hassle, Single ladys och allt skit som gick på radion!
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämnfört med tidigare år ? gladare tror jag fan :D
16. Vad önskar du att du gjort mer ? strulat, hehe!
17. Vad önskar du att du gjort mindre ? Rökt!
18. Hur tillbringar du julen ? Med fmiljen och släckten först, sen drog jag hem till Isak!
19. Blev du kär i år ? JAAAAA!!!
20. Favorit program på tv ? Ojojoj, vet faktiskt inte?
21. Bästa boken du läste i år ? Palla läsa...
22. Största musikaliska upptäckten ? Wtf?
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år ? Mobil, smink, underkläder, pengar, resa,  kläder!
25. Något du önskade dig men inte fick ? Eh... jag fick typ allt?
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009 ? Mina söta kompisar hade överrasknings fest för mej, älskar er!
27. Finns det någonting som skulle kunnat gjort ditt år ännu bättre ? Inte mkt !
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009 ? Mitt liv är en fest!?
29. Vad fick dig att må bra ? Pojkvän! kompisar och familjen! 
30. Vilken kändis var du mest sugen på ? MÅÅÅÅÅNGA!
31. Vem saknade du ? Steffi!
32. Det bästa nya männsikor du träffade ? ISAK! <3

i know you love me, biatches!

Kommentarer
Postat av: belle

fin header<3

2010-01-02 @ 13:54:37
URL: http://sotttnos.blogg.se/
Postat av: IZABELLA

GOTT NYTT ÅR! :D

2010-01-02 @ 14:08:19
URL: http://izzabellak.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin blogg :)

2010-01-02 @ 14:52:31
URL: http://juliaamandahorvath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0