KOMMENTERA!!!

hejhej bloggen!
Jag börjar bli lite friskare nu, jag kunde inte komma på festen i fredags, jävla mother fucking skit också!!
Men får helt enkelt glömma det, dt finns ju fester att gå på hela tiden, men men... ville gärna gå på den där!
Det är typ ingen som kollar in min blogg förutom några av mina kompisar! Och snälla om ni kollar in den, KOMMENTERA!
Jag har ändrat hårfärger många gånger, tro mej! Men jag tänkte...vad skulle ni tycka om jag färgade brunt?
hmm..vad tror ni? skulle jag passa? kan nog lägga in en bild senare på memj som brunett men det har hänt någonting med min bild grej! dom kommer inte upp!
Dagens fråga: Vems blogg gillar ni mest in? Kissies, dessies eller paows?
Okej, alla kollar deras bloggar men man kan ju ha en favvo?

Kissies// bellaus
förresten... you know you love me suckers!


Kommentarer
Postat av: Anonym

men hjälp

kan du svära mer eller??

2009-11-20 @ 20:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0