FORTFARANDE SJUK!!!

!!!
Ni ser ju rubriken, asså det är klart att man kan vara sjuk i en vecka, men seriöst jag har andra saker att göra än att ligga hemma i sängen och slappa!
Visst, det är skönt att slippa skolan men inte på eftermiddagen, inga kompisar eller någonting!
jag MÅÅÅÅÅÅSSSSSSSSSSTE som jag sa innnan blir frisk innan fredag, då är ju FESTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag längtar efter mina älsklingar så!!!!!!
Börjar iof bli friskare..
Jag måste bara säga att på söndagar då går ju både gossip girl OCH top model, samma tid!!!!
OH NOOOOOOOOOOOOOOOOO, jag som älskar båda!!

Här kommer en bild på alla i top model 12, vem hejar ni på?



ni vet att ni älskar mej/ bellaus <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0