PULKA!

Hej bloggen!
jag vet, det var jävligt längesen jag upptaterade! förlåt!
Jag tror att jag kommer skriva mer ikväll eftersom nu så ska jag ut och åka pulka med några stycken, vet inte riktigt vilka som kommer att vara där men iaf bea och johanna!
Så jävla skönt med JULLOV! älskar lov, men vem gör inte det lixom? slippa skolan, alla jobbiga lärare alla läxor!
åh.. snart är det julafton, me like! då kommer ju jag, lilla barbie få massa presenter!
orkar faktistkt inte skriva ner min önskelista här... feel the pain SUCKERS! då kanske ni bara härmar mej!
under de dagar som gått av lovet har jag varit med kompisar, på fester, åkt pulka, chillat och shoppat! och mer såklart! På festen i fredags var det skitkul,det var hos Markus och han bor skitfint (a) haha vi typ däckade vid 4! sen var jag bakis :-s, skitjobbigt! hade världens huvudvärk och mådde skitdåligt! menmen... lyckat fest ändå! :P

...


från festen i lördags! aso innan vi hade börjat festa! det var såklart killar där men vi började en timme tidigare eftersom...

PUSS BITCHES / bellaus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0